لینک دانلود آهنگ میمیره دلم واسه چشات (دریافت رایگان + اصلی)

دانلود آهنگ جدید شاد میمیره دلم واسه چشات چشمات قربون اون لهن حرفات حامد پهلان با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang jadid mimire delam vase chesht ghorbone on lahne harfat Hamed Pahlan

دانلود آهنگ میمیره دلم واسه چشات قربون اون لهن حرفات حامد پهلان

امشب میگم حرف دلمو میمیره دلم واسه چشات قربون اون لحن حرفات آخ دلم رفت واسه تو سخت میخوام تو باشی خوشبخت امشب میگم حرف دلمو بهت میگم من عشق دلمو اصن میگم دوست دارمو عشقم امشب میگم حرف دلمو بهت میگم من عشق دلمو اصن میگم دوست دارمو عشقم دانلود اهنگ میمیره دلم واسه چشات قربون اون لهن حرفات حامد پهلان

اونی که تو دنیام دلم بهش خوشه اون یه نفر فقط تویی اونی که هی یواش یواش داره با کاراش دیوونم میکنه فقط تویی فقط تویی امشب میگم حرف دلمو بهت میگم من عشق دلمو اصن میگم دوست دارمو عشقم امشب میگم حرف دلمو بهت میگم من عشق دلمو اصن میگم دوست دارمو عشقم

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.