لینک دانلود آهنگ شدی همه کارو بارم (دریافت رایگان + اصلی)

دانلود آهنگ جدید عاشقانه و بسیار زیبا از محمد مهراد به نام شدی همه کارو بارم اصلا جز تو کاری ندارم با کیفیت بالا 320 موزیک صوتی Mp3 با لینک مستقیم

Ahang shodi hame karo baram aslan joz to kari nadaram

دانلود آهنگ شدی همه کارو بارم اصلا جز تو کاری ندارم بنازم من اون قد و بالاتو #!× دوتا چشمای ، مستو گیراتو #!× غمت پیرم کرد ، میتونی برگرد مگه میگیره هیچکسی جاتو #!×

=-=-=-=-=-=-=

هنوزم تو این خونه جا داری #!× شبیه همون آخرین باری که با طنازی جلو این آینه #!× نشستی که ابروتو برداری #!×

=-=-=-=-=-=-=

دلم میخوادت هی با بی تابی #!× از اون جورا که شب نمیخوابی همش تقصیر ـه توئه باور کن #!× مقصر تویی تو که جذابی

=-=-=-=-=-=-=

قلبه یا دیوونه خونست … ؟ همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده ساده دلی که رد داده #!× هرچی که میکشم همش از دله منو دل بیچاره کرده #!×

=-=-=-=-=-=-=

قلبه یا دیوونه خونست همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده #!× ساده دلی که رد داده هرچی که میکشم همش از دله #!× منو دل بیچاره کرده دانلود آهنگ جدید دیوونه خونه با لینک مستقیم

شدی همه ی کار و بارم ، اصلا جزتو کاری ندارم #!× بیا جونم به تن برگرد ، تو که نیستی من خمارم #!×

=-=-=-=-=-=-=

میگیره دلم هی بهونه ، دله این یا دیوونه خونه نمیدونی چه میدونی ، که این حسه هردومونه #!× دانلود اهنگ شدی همه کارو بارم اصلا جز تو کاری ندارم =-=-=-=-=-=-=

تورو از صفر تا صد میخوامت ، انقدر خوبی که بد میخوامت #!× نمیدونم چطور حالی کنم تا این حد میخوامت … ؟

=-=-=-=-=-=-=

قلبه یا دیوونه خونست همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده #!× ساده دلی که رد داده هرچی که میکشم همش از دله #!× منو دل بیچاره کرده

=-=-=-=-=-=-=

قلبه یا دیوونه خونست … ؟ همه دنیا حریفم نیست دلم زنجیر پاره کرده ساده دلی که رد داده #!× هرچی که میکشم همش از دله منو دل بیچاره کرده #!×

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.